Fredrika Hayry

Snäll men dum

onsdag 3 juni 2009

 

Brighton was sooo bright...

Igår tog vi bussen till Brighton. Min semester har börjat.

Den kända piren. Jag förväntade mig något mer men den var nog helt okej.

Se så vackert och fint. Man kunde ju knappt tro att detta är England. Jess är på bild, hon är en sån där australienare..ni vet.


Oj oj oj så jag hade längtat efter sockervadd. Jag åt och åt och åt. Min mage blev (mycket märkligt) inge bättre. Magen är fortfarande krampig och sjuk.


Vi åkte karusell och åt lite karamell.

Love! Gick vilse lite granna när vi letade konst.

Lunchade i ett trevligt kvarter och drack pimms med färska jordgubbar i. Om jag hade vetat här att jag brännt sönder mig själv skulle jag inte sett så jäkla nöjd ut!


Sen satt vi några timmar vid stranden och drack massvis av pimms innan vi åkte tillbaka hem till London.

Kommentarer:
Man ser på Jess att hon har förbrytarblod i sig.
 
åh, ser härligt ut! :)
 
Åh, lovely! Vilken härlig semester! Som jag ser fram emot min semester i London! Kram vännen!
 
det var alltså Hansku som skrev förra kommentaren men google ville inte riktigt :P
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]