Fredrika Hayry

Snäll men dum

söndag 31 maj 2009

 

Pain

Men vad märkligt. Jag har legat hela dagen och funderat på om jag har matförgiftning när min mage krampar och är sjuk som satan. Men så loggar jag in här och ser att mitt senaste inlägg för en månad sedan handlar om samma sak. Det kan ju inte bara vara ett sammanträffande. Kanske det är min avsaknad av mens som spökar. Istället för att blöda så krampar den och jävlas för att påminna mig om vad Eva gjorde och guds straff till oss kvinnor. Vad glad jag blev nu. Åt nämligen en burgare I camden igårkväll och var lite rädd att det berodde på det vita brödet.

Kommentarer:
Det är nog inte brödet man ska oroa sig för om man käkar en skum turkburgare.
 
Hurra!! Hon är tillbaka!! Hoppas du blir bra snart! Pusi pusi gumman
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]