Fredrika Hayry

Snäll men dum

måndag 16 mars 2009

 

Sista veckan

I helgen var det meningen att jag skulle ut och parta men jag blev väldigt hängig och trött efter ett par glas så jag åkte "hem" istället. Idag har jag legat i sängen hela dagen och inte gjort mycket alls. Varken orkat äta eller röra på mig. Att chattat med vänner och pratat med Erik är det enda vettiga jag har åstadkommit under dagen. Hoppas på bättre hällsa imorgon.

Nu ska jag orka de här 5 sista dagarna i Chesham och på natten till lördag flyger jag till Finnelandet. När jag kommer tillbaka till London flyttar jag in i min/vår nya lägenhet. Jag hinner bara bo där 7 dagar innan Erik kommer och då kan vi börja inreda och sånt tillsammans, fint fint. Men jag har alltså en hel vecka utan program... Vill någon komma över och hålla mig sällskap ? eller ska jag kanske boka en liten resa till Spanien och hällsa på Ida! Ja så får det nog bli. Jag måste ju i något skede skaffa ett jobb också men det är så mycket annat som jag vill göra innan. Sätter upp som mål att innan 1 Maj ha hittat ett jobb åt mig. Tänk vad fint om jag kunde få jobb på ett zoo. Det vore drömmen.

Kommentarer:
Men gyd, sämre uppdatering får man ju leta efter! Skärpning gumman, håller ju på och bli otålig!
 
hehe.. Jag har ju varit så busy. Nu ska här skärpas, lovar!
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]