Fredrika Hayry

Snäll men dum

fredag 6 mars 2009

 

FREEEEDAG!

Men Shit Maj-Britt vad veckorna flyger iväg. Fredag igen juh. Och ikväll ska jag på keikka med domde Othmans syrrorna och Tigah. Vi ska se Noah and the Whale! Det var Nina som fick upp mina ögonen för denna fantastiska grupp. Skiiitbra!




Innan det börjar ska vi hinna med en avslutningsmiddag eftersom de flyger hem imorn. Suck! (Men snart är jag i Åbo, bara 18 dagar kvar)

Vad mer... jooo jag söker lägenhet för fullt, det går sådär. Jag kollade på en i söndags som var så äcklig att jag höll på att spy (Erik säger att jag bara e kranttu) Så nu vägrar jag utanför zone 1-2. Hurra!

Nee nu ska jag nog kolla lite rosing.

Tjolahopp, trevlig helg på er och jag är tillbaka på söndag.

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]