Fredrika Hayry

Snäll men dum

onsdag 11 mars 2009

 

Flat hunting

Är ju vad jag sysslar med för tillfället. Bara idag har jag fått 57 mail om lägenheter som jag måste gå igenom samt svara på. Jag har oskojat lagt ner över tre timmar dagligen i en veckas tid på att söka efter den rätta lägenheten. Om Erik hade gjort det istället för mig så hade vi säkert bott i den där hemska billiga skitlägenheten som jag kollade allra först. När jag frågar honom om något svarar han alltid att det inte spelar roll hur/var vi bor bara det inte blir för dyrt. Inte mycket hjälp alltså. ( Vad jag vill komma fram till är att jag är duktig, D U K T I G! ) Kanske det är så att jag är lite "krantto" men jag har ju aldrig heller bott i lägenheter/korridorer med massa folk jag inte känner så jag vet inte hur det ska vara. Jaaja det löser sig. På lördag ska jag ha hittat den rätta!

Btw. 5 mail om dagen är från scammers som vill lura dumma människor på pengar. Jag blir så arg, slösar så mycket av min tid.

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]