Fredrika Hayry

Snäll men dum

söndag 8 februari 2009

 

Veckan har gått vääääldigt långsamt. Vädret har växlat från snö, regn och kyla. I fredags såg det ut såhär från köksfönstret. Roligt att jag ville bort från Finland för att slippa snön så kommer jag hit och England får mer snö än de haft på de senaste 18 åren. Igår trotsade jag iaf snön och tog mig in till centrum där det fanns NOLL snö! Va faan.

Har annars börjat trivas väldigt bra i mitt eget sällskap och tycker det är skönt att gå på cafe eller och ta en matbit helt själv. Något jag knappast hade gjort hemma.

Kommentarer:
jojo det värsta är att man tillsist börjar trivas FÖÖR bra med sig själv :) å så vill man bara gosa själv i soffan och blir totalt isolerad från omvärlden...jag vet för jag är på god väg att bli sån!
Föresten har det snöat så inihelvete här så om du sku va här sku vi definitivt måsta far å pulka :D
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]