Fredrika Hayry

Snäll men dum

torsdag 19 februari 2009

 

Give me back my boyfriend!

Jag surfar på datorn och upptäcker efter en timme att Erik är online. Jag försökte inleda en konversation över msn men det gick inte så bra

JAG: -Hej Plutt.
J: -E du här utan att säga hej.
J: -Så heter du Erik också.
HAN: -Hm. Vem är du?
J: -E du dum i huvu eller bara ceepee?

Där efter sista menigen loggade han ut. Nu undrar jag om min kära lilla Ekki P har (efter bara två dagar utan mig) glömt bort att han har en flickvän som heter Fredrika eller har han blivit bortrövad och banditerna använder sig av hans msn. Jag hoppas för hans egen skull att det är det andra alternativet som stämmer.


Och btw. så brukar jag inte berätta för folk vad de heter, Erik har ut hela sitt namn på msn men nu saknades efternamnet. WIERD!!!

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]