Fredrika Hayry

Snäll men dum

lördag 21 februari 2009

 

FLYTTA FLYTTA FLYTTA

Vet ni vad jag har gjort idag. Jo, jag har mailat på lägenheter eller på "rooms" för att vara mera exakt. Det som är lite jobbigt är att jag måste försöka få ett dubbelrum så att vi inte behöver söka nytt när Erik kommer i juni. Det dåliga är att jag hamnar på högre hyra några månader innan. Måste ju få ett jobb också. Och innan det måste jag ju meddela folket i detta hus att jag flyttar.. eller kanske jag bara är borta en morgon då de vaknar. Eller kanske inte. Får ta tag i det här i nästa vecka. Så får det bli.

107 dagar (+ -) tills det är slut på långdistansförhållandet. Det firar vi med bröllop! Franks och Linns bröllop! Hurra!

Kommentarer:
Wohooo lycka till med sökandet efter ett nytt hem :D då kan jag ju snart komma och hälsa på :D
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]