Fredrika Hayry

Snäll men dum

måndag 19 januari 2009

 

Sjuk och kall

Sjuksjuksjuk, jag är sjuk!
Fryser ihjäl trots att jag har två ulltröjor på mig. Väldigt tungt att andas och yrsel på hög nivå. Märkligt.

I lördags var jag och härjade i Camden. Det fina här i England är att du börjar tidigt så då kan man också gå hem tidigt. Vi gick till puben 16.00 och 23.00 gick jag därifrån så att jag skulle ha massa tid att ta mig hem. Tid som jag tydligen behövde. Jag var hemma 01.40. Craaaazy! Jag har svaga minnen av min hemresa. Jag har massa nya nr i min telefon som messar och ringer. Vet inte vem som är vem. Jag blir väldigt trevlig när jag är full och väldigt naiv. Jag var på väg att stiga på ett tåg med en gubbe som sa att han skulle hjälpa mig hem. Väldigt trevlig liten gubbe. När jag steg på tåget kom en kvinna fram och sa att jag borde nog stiga av igen och vänta en stund för mitt tåg kommer strax. Det är fint att folk är vänliga och tar hand om varandra.

Jag kommer i fortsättningen sova över inne i London om jag går ut. Känns lite dumt att utmana ödet liksom.

Kommentarer:
djiises freddy, ta int emot godis av främlingar å stig ABSOLUT inte in i deras bil!!!! tråkit att du e sjuk :( hoppas du kryar på dig snart!! Kram
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]