Fredrika Hayry

Snäll men dum

onsdag 12 november 2008

 

Veckans outfit!


Se vilken fin "pyjamas" jag fick av Plutt. Han tog den i den störstaste största storleken så att jag inte ens av misstag, skulle kunna använda den dagtid. Där trodde han fel, det funkar ju skitbra tillsammans med leggings.

Plutt skämms lite när jag kommer in till köket klädd såhär och någon av hans flatmates är där. "Men ååååh, har du den där på dig" säger Plutt och himlar med ögonen.

Men jag har ju faktist semester, och då får man gå klädd i "pyjamas" hela dagen!

Outfit: Tischa made by Ekki P, leggings JC, ullsockor som min bror köpt på någon marknad och ett okammat hår.

Kommentarer:
Haha, Plutt är definitivt det rätta smeknamnet för den presenten var den pluttisnuttigaste jag sett på länge.
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]