Fredrika Hayry

Snäll men dum

måndag 3 november 2008

 

Paradise Hotel)

Ikväll har Jenny åkt tillbaka till Umeå. Trist, tråkigt, ensamt! Vi har ju haft så skoj, ätit så god mat och efterrätt (flera ggr om dagen). Sånt orkar jag inte pyssla med när jag är ensam.

Jag är lite blödig ikväll. Jag fällde nästan en liten tår när Tanya lämnade Paradise hotel och tog avsked av mike. Nössö e jag, men jag är ju också medveten om det. Bra så.

I morgon är jag ledig från jobb men har mer än 10 punkter jag borde utföra och sen kryssa av. Borde alltså stiga upp vid 9.00. Vet ändå hur det kommer att gå, jag vaknar, jag somnar om och vaknar upp igen efter 12.00.

Känner någon sig pigg och vänlig, ja men ring då och väck mig!

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]