Fredrika Hayry

Snäll men dum

fredag 10 oktober 2008

 

Samtal med Mor

M: Vet du vem som har fått en lövö-ängel?
Jag: Nej men vem har fått en lövö-ängel?
M: Men du måste gissa.
Jag: Har du fått en?
M: Men varför sku jag ha fått en, jag har ju tusen. Den är special gjord för personen.
Jag: Har Borre fått en?
M: Neeeej! Den har rött kort hår!
Jag: Har Nina Nyman fått en ängel?
M: Nina Nyman? Nej! Tänk lite!
Jag: Men jag känner ju ingen annan med rött hår..
M: Det är en viktig person.
Jag: Tarja Halonen?
M: Nåjaaa, rätt!

Hur i all världen kom jag inte på det direkt då hon ställde frågan!? Sen berättade hon ingående om hur de gjort och vem som sa vad och hur det kommer att bli. Lilla, lilla Mamsen!

Kommentarer:
Haha, Nina Nyman :D
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]