Fredrika Hayry

Snäll men dum

tisdag 7 oktober 2008

 

Lämnad igen!

Erik lämnade mig idag...

Det är konstigt hur man bara efter någon dag blir så van av den andras närhet och det känns som om man alltid varit tillsammans. Det är en ny känsla för mig. För första gången förstår jag vad andra menar när de pratat om hur lyckliga de är i sina relationer. Visst har jag varit kär förut men jag har alltid varit i förhållanden där jag dagligen ifrågasatt om det är värt att fortsätta tillsammans. Jag trivdes ju trots allt väldigt bra av att vara ensam. I detta förhållande ifrågasätter jag ingenting, det behöver jag inte. Nästan 9 år av väntan, det var så värt det.

Om 10 dagar kommer Erik hit igen. 10 dagar är ju nada. LÄTT!

Kommentarer:
Hello Fredrika,
Blogisi on hyvin kaunis. Pidin siitä.
Terveisin Brasiliasta:
Geraldo
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]