Fredrika Hayry

Snäll men dum

torsdag 9 oktober 2008

 
Jag har slutat för idag men kan ju inte gå hem. Jag sitter här på kontoret, äter lite choklad och är arg över regnet som spiller ner. Jag har ju på mig mina nya fina stövlar och jag har inte smort in dem med skydd. Prkl!

Om två timmar skall jag och Lotta gå och köpa biobiljetter till reduserat pris, dem hittar man bakom Radison SAS på en parkeringsplats. Jag har aldrig tidigare varit där och jag är inte riktigt hundra på vilken dörr vi skall in i. Lite maffia känsla tycker jag det är, sådär när de gömmer sig och det är bara vi som tillhör facket som får köpa biljetterna. Dessutom är det endast en dag i månaden man har möjlighet till dessa biljetter. Märkligt dehär!

Håll tummarna för att de som kollar in min lägenhet strax köper bort den. Jag städa ju faktiskt i 5 jävla timmar igår. När jag var klar kröp jag i säng med en chipspåse, vägrade tvätta tänderna och kolla 3 avsnitt Kvarteret Skatan. Bäst!

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]