Fredrika Hayry

Snäll men dum

fredag 19 september 2008

 

It´s no good

Min tv fungerar inte idag av okänd anledning, sitter här och känner hur tyst och ensamt det är trots att jag spelar musik på hög volym. Inte ens middag och ett glas vin (ensam) fick mig på bättre humör. Dessutom har jag under dagen fått en nippa i ögat som gör väldigt ont.

Erik ringde för en stund sedan men måste sluta för att han och hans nya sambo Julia!!! skulle dricka vin och kolla tv. Saatans saatans saatans!!!

Det är synd om mig nu alltså. Lilla lilla stackars mig!

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]