Fredrika Hayry

Snäll men dum

måndag 4 augusti 2008

 

Shopping!

Jo men visst, idag har jag shoppat underkläder. Jag hatar att köpa underkläder. Först och främst är det väldigt sällan jag hittar bh:n som är tillräckligt små för att passa min lilla byst. Jag kollar först igenom de minsta storlekarna AA. Men hejsan! De är tydligen menade för flickor i lågstadiet inte för 23-åringar. Där fanns bh:n med Hello Kitty och snobben på. Nej tack, Jag tror inte det! Btw. Hello Kitty måste vara något av det äckligaste som finns, varför envisas alla med att trycka upp den jäkla katten på allt möjligt? Hur som helst, efter att jag gått vidare och hittat ett par helvita och helsvarta att prova så finner jag en modell som passar. Jippiii av 10 olika så hittar jag 1. Så nu har jag bunkrat upp med underkläder för ett tag. Nu ska jag slänga mina noppiga (men ack så sköna) mommo-unttare. När jag sen åker på kärlekssemester till Paris (om en månad) så kommer han nog att bli förvånad. Oj oj oj vad förvånad han kommer att bli...

Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]