Fredrika Hayry

Snäll men dum

måndag 4 augusti 2008

 

Jag inspirerar!


Det hände något konstigt idag.


Min chef bad mig skriva en lista på märken jag använder och affärer/onlinebutiker jag handlar på. Det är nämligen så att en vän till min chef har frågat efter detta. Hon tycker att jag alltid är så fint klädd och har en speciell stil. Mmmm, roligt att någon uppmärksammat en men det här med speciell stil vet jag inte hur hon tänkte. Jag önskar att jag hade en speciell stil men jag är alldeles för bekväm för att orka tänka. Hur som helst var det ju en liten kick i självförtroendet. Sånt är alltid kul. Tack tack du okända människa som tycker att jag är fin.
En av mina snyggare outfits: Pyjamas från Cittari 10 ege, Jeans från Jc´s herravdelning 19,90, pipo från Indiska 9,90.

Kommentarer:
yes, älskar dina outfit bilder. :D
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]