Fredrika Hayry

Snäll men dum

fredag 29 augusti 2008

 

AND I´M OFF...again

Min blogg bråkar lite hemifrån så jag har inget kunnat skriva. Jag tror det kanske kan bero på att min dator e skit eller att nätet är dåligaste ever.

Hur som helst, nu åker jag på kärleks-semester med gubben min. Det blir fint att umgås 10 dagar, 24h av dygnet tillsammans i Bryssel och Paris. Jag tror vi kommer ha vårt första gräl redan på måndag. Men man vet ju aldrig eftersom Erik inte vet hur man gör. Som tur är jag bäst på att gräla, ska lära upp han lite.

C u efter 9 September..

HAVE FUN!

Kommentarer:
halooo. tänkte tipsa dig om att bli medlem i det där buzzador grejen ja skicka åt dej på mejlen idag, du blir erbjuden att testa olika produkter som de skickar hem till dej helt gratis, du får välja själv om du vill testa just den produkten eller inte. Och sen om du värvar medlemmar får DU presentkort till K-gruppens affärer som bl.a. Andiamo... =) hurra hurra. Gå in på den här länken bara: http://www.buzzador.com/?refstr=Lottisin&lang=dk och det är bara att ändra språket till svenska där, det är på danska först när du kommer in! :)
 
oj, skrev fel adress! här ska du registrera dig: http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Lottisin
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

Arkiv

augusti 2008   september 2008   oktober 2008   november 2008   december 2008   januari 2009   februari 2009   mars 2009   april 2009   maj 2009   juni 2009   augusti 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]